Support BlackIPFeddo van der Molen2018-11-19T17:10:54+00:00
BlackIP Support

BlackIP Support

BlackIP levert al jaren support op de apparatuur in ons portfolio, managed services en staat 24 uur per dag, 7 dagen week, tot uw beschikking.

Bent u al klant van BlackIP?

Bent u al klant van BlackIP
En wilt u simpel een support ticket aanmaken? U hoeft dan maar slechts een korte e-mail te sturen naar: support@blackip.nl.

Bent u nog geen klant BlackIP
Maar toch opzoek naar extra ondersteuning bij Barracuda of één van onze andere partners? Neem dan direct contact met ons op via onze chat of ons contactformulier.

Kennis in de breedte & diepte
Wij hebben een zéér brede basis van professionele kennis en ervaring. Ons consultancy team ondersteunt en begeleidt u bij complexe en grotere implementaties, deze ondersteuning richt zich vooral op de configuratie.

Health check analyse
Bij implementaties van nieuwe of bestaande producten kunnen wij een health check analyse uitvoeren waarin wij onder andere uw systeem performance, load performance en instellingen controleren zodat u er zeker van bent dat uw hardware nog voldoet.

Reseller support
Onze resellers kunnen gebruik maken van support wanneer eindklanten vragen of ondersteuning nodig hebben. Daarnaast kunnen resellers die geen support afdeling tot hun beschikking hebben, haar eindklanten BlackIP Support aanbieden.

Direct support
Wij ondersteunen ook bedrijven en onze eindklanten met direct support. Heeft u vragen, problemen of direct ondersteuning nodig? Neem dan contact op voor support van BlackIP.