Digikantoor 365

Meer efficiëntie. Meer overzicht. DigiKantoor365. 

Veranderingen. Een nieuwe manier van werken. Er is een sterke verschuiving gaande binnen de zakelijke dienstverlening van het traditionele werken (servers op locatie, fysieke hardware) naar het werken in de Cloud (server in het data center en werken via de internetwolk).

Microsoft heeft de afgelopen jaren enorme stappen gezet richting de cloud. In deze transitie is Office het belangrijkste onderdeel omdat nagenoeg elke werknemer hier in Nederland gebruik van maakt. Tot op heden werd dit vaak eenmalig aangeschaft door u en u kon het gebruiken tot het tijd was voor een nieuwe versie. Met Office in de cloud is dit verleden tijd. Als werkgever gaat u Office voortaan huren voor een aantal euro per medewerker per maand. Dit alles gebeurd onder de marketing naam Office 365.

Slimmer zaken doen. Office 365 en DigiKantoor365 gaan zorgen voor veel verandering. Niet alleen op de manier waarop Office wordt aangeschaft en onderhouden, maar vooral door het dagelijks gebruik ervan. Naast de bekende desktop versie van Office (Word, Outlook, Excel en PowerPoint) is er nu ook een web versie beschikbaar. Dat betekent dat een installatie van lokale software niet meer nodig is. Hierdoor wordt het ineens mogelijk om Office bestanden te openen op een tablet en smartphone. Op ieder device slim en efficiënt werken.

Beter samenwerken. Digikantoor365 werkt met SharePoint functionaliteiten. Eén van de positieve mogelijkheden die SharePoint biedt is eenvoudig kunnen samenwerken. Bijvoorbeeld samenwerken in documenten. Denk aan een projectplan dat samen met een aantal collega’s word geschreven. Deze collega's hebben ieder hun eigen specialismen en vaardigheden. Samen word er een plan gemaakt tot een kwalitatief goed stuk. Doordat er samen, realtime, in een document gewerkt kan worden (device en plaat onafhankelijk) is iedereen op de hoogte van elkaars content en de voortgang. Dit voorkomt ook het werken in verschillende versies en de extra werkzaamheden die hieruit vloeien. Het  document kan ook eenvoudig gedeeld worden met personen de bijvoorbeeld alleen leesrecht hebben. Oftewel meer efficiëntie en een hogere productiviteit.

Hogere productiviteit. Bedrijfsinformatie altijd beschikbaar hebben. Overal en altijd kunnen werken op ieder device. Met eenvoud, overzicht en gemak. Om die reden is DigiKantoor365 volledig geïntegreerd met Office 365. Dit betekent dat er vanuit DigiKantoor365 direct documenten, presentaties en sheets in Office kunnen worden gecreëerd en opgeslagen. DigiKantoor365 zorgt er vervolgens voor dat deze documenten, zowel online als offline, gekoppeld zijn aan de juiste bedrijfsinformatie zoals klanten en projecten.

Al je documenten en tools centraal. Naast documenten en bedrijfsinformatie zijn er communicatiemiddelen zoals e-mail en chat. Ook hier gaat Office 365 een rol spelen binnen DigiKantoor365 met producten als Outlook en Skype for Business. Het is dus mogelijk om alle informatie, documenten en communicatie te koppelen en in te zien binnen één online werkplek. Neem gerust contact met ons op voor een kijkje in DigiKantoor365.                                                                             

Ervaar en raak overtuigd van het gemak en de eenvoud.

 

 

 

Meer weten?

BlackIP is uw Security Partner op het gebied van Digikantoor 365. Met jarenlange ervaring en expertise in het implementeren en migreren van BlackIP oplossingen bent u bij BlackIP aan het juiste adres. Voor meer informatie omtrent Microsoft Office 365 of digikantoor365 oplossingen neem dan contact met ons op.

Referenties

Stichting Aap

Nieuws

Prijs / Prijslijst

Managed Services

Details

Bedrijf: BlackIP
Omschrijving:
Digikantoor 365
Product: Microsoft Office 365, digikantoor365
Technologieën: Cloud
Deel deze pagina: