Tijdverspilling: berichten lezen en vervolgens weggooien die niet relevant zijn, malafide verkoopmailtjes van partijen met verkeerde intenties en de kans een virus op te lopen. Allemaal redenen waarom Stichting AAP (hierna AAP), net als veel andere organisaties, spam buiten de deur wil houden. IT-manager Antal van der Willigen van AAP, legt uit waarom hij koos voor de MX-Relay oplossing bij BlackIP.

“We werkten jarenlang met een Exchange server”, begint van der Willigen zijn verhaal. “Voor ons was spam echt een bron van irritatie. Door onze leverancier van Exchange werden we gewezen op de firewall-oplossing van Barracuda. Deze bleek eenvoudig te koppelen aan onze server en we werkten hier zes jaar lang tot volle tevredenheid mee. Vorig jaar stapten we over naar Office 365. Omdat hierin al spamfaciliteiten zitten dachten we geen aanvullende maatregelen meer te hoeven treffen. Dat bleek een verkeerde aanname.”

Klantcase: Stichting Aap

In samenwerking met MX-Relay (door BlackIP) ontzorgt Stichting Aap hiermee zichzelf om spam op een slimme manier buiten de deur te houden. Naast dat het zorgt voor minder tijdverspilling wordt er ook nog eens aanvullende maatregelen genomen voor een betere bescherming tegen spam. In onze klantcase leest u meer over:

  • De beginsituatie van Stichting AAP
  • Wat er gebeurde na de overstap naar Office365
  • Hoe Stichting AAP bij MX-Relay uitkwam
  • De aanvullende maatregelen
Download: Klantcase Stichting Aap

 

Indien u meer wilt weten of vragen heeft kunt u altijd direct contact met ons opnemen.